KALVARIEBOS, hoe moet het verder?

Op de gemeenteraad van november diende LUBBEEK LEEFT een agendapunt in om te beletten dat er voorkombare schade zou aangericht worden bij uitvoeren van onderhoud aan het bos volgens de visie van aangestelde boswachter. Belangrijk om weten is dat de manier van onderhoud sterk verschilt tussen, en afhankelijk is van aangestelde boswachters.
Hier publiceren we het volledige agendapunt dat door de meerderheid (NVA en CD&V) werd weggestemd!
Klik hier om het volledige artikel te lezen
Lubbeek Leeft vreest voor kap van Kalvariebos
Benny Van Goethem brengt onze bezorgdheid als volgt onder de aandacht van de gemeenteraadsleden.
Lees hier het volledige artikel.
